söndag 11 april 2010

Är ni kvar?

Jag är tillbaka! Jag tänker inte be om ursäkt eller ha dåligt samvete för att jag inte skrivit, för jag har helt enkelt inte tid att skriva varje vecka. Den enkla ursäkten är att jag faktiskt har ett liv nu och det finns ingen tid eller ork att uppdatera hela tiden. Men jag vill ändå hålla igång bloggen, inte minst för min egen skull, så från och med nu kommer jag helt enkelt att skriva när andan faller på!

Kommer ni fortfarande läsa eller har jag tappat er allihop? Det märker vi...

Förresten så tror jag inte att jag kan berätta om hur underbar april månad har varit, ni kommer kanske inte tro mig. Men det är faktiskt sant, månaden har varit en av de bästa i mitt liv. Sagolika helger och bekräftelse på jobbet. Visserligen jobbar jag fortfarande vansinnigt mycket och blir ohälsosamt stressad mellan varven, men när man har så kul ändå så är det svårt att klaga!