Hipp hurra för mig! Idag uppnår jag den hedervärda åldern av 29 år. Inte lika hedervärd som den stora tre-nollan - jag erkänner - men ändå inte att förakta. Jag räknade ut att det är nästan exakt på dagen 10 år mellan min flytt till Malaga och min flytt till Barcelona. Var i HELA FRIDEN har de tagit vägen???
Okej, jag har flyttat hemifrån, bott utomlands, skaffat mig en utbildning och yrkeserfarenhet. Så jag har ju gjort saker, uppnått mål, växt som människa. Men det har gått SÅÅ fort! En blinkning och så var 10 år över. Fast å andra sidan - vilket sjuhelvetes decennium!!
Födelsedagen har varit superbra, så bra som en arbetstisdag kan bli. De överraskade mig på jobbet med tårta och sång, vilket var helt fantastiskt smickrande med tanke på att de faktiskt inte känner mig och bara hade fått nys om min födelsedag av en slump.
Sen lagade vi en mycket god middag hemma, drack rödvin och myste. Och så hade gulle-Annika och söte-Ulrika köpt presenter! Helt lagom och trivsam 29-årsdag!
tisdag 3 november 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar