Hade de lovat att de skulle måla och städa lägenheten innan jag flyttade in?
- JA!
HADE de målat och städat innan jag flyttade in?
- nej…
Lägenheten är helt underbar men det är ett flyttkaos av bibliska mått just nu, städerska är inhyrd, IKEA till helgen, hittar inget i lådorna, lägenheten var möblerad innan mina möbler kom så jag har en hela havet stormar –situation på gång och jag har gått och blivit dunderförkyld.
But I love it!!
Lägenheten ligger här.
(Är utan Internet för tillfället så bloggen blir lite lidande tyvärr. Men min telefon fungerar om någon känner för att ringa/messa =)
torsdag 12 november 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)





1 kommentar:
Inte kul men kul... det blir jobbigt i början men när du har väl öppnat lådorna och fått lite möbler, fota gärna och lägg här på bloggen så att vi får se hur du bor.
Kram!
Skicka en kommentar