torsdag 12 november 2009

Äntligen en egen lägenhet

Hade de lovat att de skulle måla och städa lägenheten innan jag flyttade in?
- JA!

HADE de målat och städat innan jag flyttade in?
- nej…

Lägenheten är helt underbar men det är ett flyttkaos av bibliska mått just nu, städerska är inhyrd, IKEA till helgen, hittar inget i lådorna, lägenheten var möblerad innan mina möbler kom så jag har en hela havet stormar –situation på gång och jag har gått och blivit dunderförkyld.
But I love it!!

Lägenheten ligger här.

(Är utan Internet för tillfället så bloggen blir lite lidande tyvärr. Men min telefon fungerar om någon känner för att ringa/messa =)

Lådorna börjar strömma in

och ännu fler...

och ännu fler.

Hur i hela friden fick alt det här plats i min etta i Kålltorp?!

Så här ser köket ut efter jag packat upp alla köksgrejer. Mycket papper...

1 kommentar:

Lorraine sa...

Inte kul men kul... det blir jobbigt i början men när du har väl öppnat lådorna och fått lite möbler, fota gärna och lägg här på bloggen så att vi får se hur du bor.

Kram!