Jag är tillbaka! Efter flera veckor utan Internet så är jag nu back online. Ber så mycket om ursäkt för att jag inte skrivit, men jag har faktiskt inte haft tid. Har jobbat varje kväll till sena timmen och inte orkat skriva blogginlägg från jobbet. Sen har jag haft maginfluensa och varit totaldäckad i fem dar...
Men nu är jag här! Vad har då hänt sen sist? -Alldeles för mycket för ett enda inlägg. Men jag har nu flyttat in ordentligt i lägenheten, det enda som är kvar nu är reparationer, sortering, inköp av saker som fattas och att hitta roommate. Okej, det var en del att göra...
Men jag HAR däremot fått indraget Internet och hemmatelefon (vill någon ha mitt nummer så är det bara att höra av sig). Har också hittat parkering i närheten, varit på IKEA och inhandlat det mest nödvändiga och hittat ett par potentiellt riktiga vänner. För tidigt för att veta än, men jag har ett par prospekt som verkar högst lovande!
Lovar att återkomma snart och ofta, men nu måste jag göra mig i ordning för lördagsmiddag och drinkar men nya vänner!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar