onsdag 17 februari 2010

Recap.

Jag vet att jag inte skrivit på länge, men det betyder inte att det inte hänt massor! Jag har varit dålig på att uppdatera, jag vet, men så snart jag har en kväll för mig själv så ska jag berätta om de senaste dagarna. Kaka på besök, drinkkväll, filmkväll, ny vän, massa jobb, sjuk, frisk igen, shopping, matförgiftning, firande av det kinesiska nyåret "metalltigern"...

Nu måste jag sova, var uppe hela natten och kräktes (jävla land som säljer dålig kalkon i affären), är helt slut. Sen kommer Malena imorgon, ska bli så kul!

Så oroa er inte för mig, jag mår bra trots att jag inte skrivit här eller hört av mig. Och tappa inte vanan att läsa bloggen, det är lika underbart roligt varje gång man får en kommentar och man inser att ens liv inte går obemärkt förbi.

Stor kram till er alla

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Ja! Och vi älskar att följa ditt liv!! Har saknat din blogg senaste dagarna!

Cissi sa...

Jag läser också din blogg ofta!! =) Måste ju ha koll vettu, å så är jag den nyfikne. Ses snart gumman. Påsk i Barca. Det blir grejer det! Puss

Elle sa...

Ni är underbara!!! Så kul att läsa era kommentarer!