tisdag 2 mars 2010

Elle - back on the air!

Jag är tillbaka! Efter en alldeles för lång tystnad där jag lidit helvetets alla abstinenskval efter bloggen så har jag nu tagit upp pennan (tangentbordet) igen. Fast, det var inte sant det där med abstinens. Jag sket faktiskt i bloggen i ett par veckor. Jag har ett liv, som det så fint heter.

Rättare sagt har det varit två helger med besök, diverse sjukdomar och en massa massa jobb. Men nu är vardagen tillbaka (så mycket det går att ha någon i den här stan) och jag har återigen tid och lust att skriva och berätta.

Så var ska jag börja? Egentligen har det ju inte hänt nåt speciellt. Inga jordens undergångar, inga extrema lyckorus, inga händelser som jag kommer att komma ihåg tills den dan jag dör. Men däremot har det hänt oerhört många roliga vardagliga saker!

Jag orkar inte skriva allt i datumordning och sen bakdatera inläggen, kommer nämligen inte längre ihåg vad som kom först. Utan jag skriver på och så får ni försöka tyda röran!

Så nu kör vi! (som Björna alltid sa på bred Helsingborgska)

Inga kommentarer: