tisdag 22 juni 2010

Dessa dåliga dagar

Fy vilken dålig dag. Har känt mig tjock, ful, tråkig och ensam. Jobbade ihjäl mig för en presentation hela dagen, med hjärtat i halsgropen och paniken flåsande i nacken. Hann på minuten bli färdig, bara för att inse på mötet att jag missuppfattat uppgiften så jag fick dålig review på min presentation.

Nä nu går jag och lägger mig, så att det kan bli imorgon. Jäkla tur att det bara kan bli bättre.

Inga kommentarer: