torsdag 17 juni 2010

Livet i ett nötskal

Åh vad lång tid det har gått sen senast. Vad har hänt sedan sist? Tja, Maj har varit en lika bra månad som april. Jag vann en veckas vistelse i ett hus uppe i bergen vid kusten. Vi åkte upp 4 pers från Bcn, Erik och Israel kom ner från Sverige, Ruben kom från Oslo med sin flickvän och vi hade en helt underbar vecka med bara poolhäng, grillning och fester. Helt underbart, det finns inga ord!

Sen åkte jag till Sverige i slutet av maj för Fridas bröllop. Hur stort som helst, det var mitt första bröllop (förutom Rays i Mexico men det räknas inte) och jag kunde faktiskt inte låta bli att fälla en tår när de stod där vid altaret och lovade varandra evig kärlek. Jag som inte ens är något fan av bröllop, var lyckligare för deras skull än vad jag varit för någon på mycket mycket länge. Frida såg fantastisk ut och Will strålade hela han.

Sen har det mest varit jobb och drinkkvällar på stranden och utflykter på helgerna. Blandat med några magsjukerundor, tom plånbok, spansk ineffektivitet och tjatiga chefer. Som livet ska vara, eller hur?!

Inga kommentarer: