Och jag hann faktiskt möta Sarah för lunch innan hon åkte tillbaka till Boston! Sarah och jag träffades i Bryssel för en 2-3 år sen när vi råkade vara där samtidigt för en Dave Matthews konsert. Det visade sig att hennes bror Matt, som bodde i Göteborg, kände Erik (eller om det var Costa) via någons väns vän, eller något sånt. Det slutade med att vi 5 tog in på samma hotell och hade en helt underbar långhelg i Bryssel, fullständigt spontant och oväntat. Efter det har vi haft någon sporadisk kontakt på Facebook, men inte mycket. Nu var hon hur som helst i Spanien på semester med sina föräldrar och vi hade en mysig shoppinglunch på Hard Rock Cafe.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar