Lägenheten som jag har fått tilldelad för min första månad är grym! Den ligger mitt i stan, se länk till kartan
Den har allt jag kan vilja ha, 2 sovrum, diskmaskin, mm. Så synd att jag bara har den i 30 nätter...
Ni kan se bilder på den här eller till och med ladda ner en liten film som pappa filmar där jag ger tittaren en liten guidad tur runt lägenheten här Vi filmade den så att resten att familjen skulle kunna se den.
OBS! Jag undanbeder mig alla kommentarer om töntfaktorn i filmen, jag är väl medveten om den ändå. =)
tisdag 29 september 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar