söndag 25 oktober 2009

Fredric och Göran är här!

Den här helgen har vi haft fint besök i form av Fredric och Göran. De har bott hos Annika, eftersom jag håller på att flytta. Vi har haft en jättetrevlig helg, med mycket god mat och skratt. Vi var ute och åt en helt fantastisk middag på fredagen och sen gick vi vidare till en bar för att ta en liten drink, eller två...

Jag var lite ledsen över att jag inte kunde hänga med dem på lördag dag, jag låg fullständigt nedbäddad med en sprängande huvudvärk. Tror att det är stressen som släpper (eller byggs på?), jag känner det som ett pärlband av små knutar längs hela nacklinjen. Inte så konstigt kanske, med tanke på att jag håller på att byta liv. Men jag tog mig samman (läs. svalde massa huvudvärkstabletter) och hängde med ut på kvällen. Vi var och åt tapas och sen mötte vi upp några av Annikas kompisar för ett par drinkar. Jag orkade inte hänga med så länge, min huvudvärk kom tillbaka, men det var så skönt att ha kommit ut i alla fall. En mycket lyckad kväll!

Sen har jag tillbringat hela söndagen med att packa ihop den tillfälliga lägenheten, innan jag körde pojkarna till flygplatsen. Sen åkte jag hem till det som nu är mitt nya hem i två veckor; Annikas och Ulrikas lägenhet. Så nu sitter jag här i deras gästrum och skriver detta inlägg. Casa Fuchsfalk är verkligen inte dumt!

Fina pojkar!

Inga kommentarer: