tisdag 27 oktober 2009

Bäst jag gör rätt

Idag har jag får första gången presenterat resultaten för ”mitt land” på veckomötet. Mitt land är ju än så länge Danmark, jag måste bli bra på det först innan jag får Sverige och Norge. Och det gick bra! Jag hade ju visserligen övat in vad jag skulle säga utantill, som en apa, och när jag fick följdfrågor så hjälpte min buddy mig att svara. Men jag klarade det!

Jag har visserligen än så länge inte gjort mer än en del av hela processen som ska göras för ett land. Jag har lärt mig massor av verktyg (Pivot-tabeller i Excel, redigera HTML-kod i Dreamweaver och många många fler) men där finns fortfarande mycket kvar att lära. Än så länge får jag inte verkställa kampanjerna, det är tydligen mycket komplicerade diagram det handlar om och om man gör fel så går det inte att rätta till. Häromdagen så blev det fel med kampanjerna till Schweiz (tekniskt fel) och vi var tvungna att ringa och väcka den amerikanske teknikern i Boston så att hon kunde hjälpa oss. Men vill liksom inte vara den personen som tvingade upp folk på andra sidan Atlanten i onödan...

1 kommentar:

Lorraine sa...

Snart är du bäst av alla och det är du som hjälper de andra på möten!