Vad är det första jag ser när jag kommer ner? Att gatan jag bor på (Girona) byter namn till Mendez Nuñez några hus ner. Första lägenheten vi hade i Malaga hette Mendez Nuñez. Coincidence?
Vilket är det första obligatoriska möten jag måste gå till på jobbet? En genomgång av Sarbanes-Oxley Act, vilket var vad min, Hannas och Fredrics kandidatuppsats handlade om (och som jag hade hoppats slippa höra talas om någonsin igen för tråkigare ämne får man leta efter)
Det har inträffat en bunt sådana detaljer sedan jag kom ner. För obetydliga för att ens tas upp var för sig, men som tillsammans bildar en röd tråd av sammanträffanden
Om jag hade varit vidskeplig så hade jag nog funderat över detta. Men istället tänker jag att världen är bra liten - och så fortsätter jag traska runt på gatorna och leta efter tecken på att det är menat att jag ska vara här =)
tisdag 13 oktober 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Rätt attityd! =)
Äventyr och upplevelse som heter duga! Jag är helt säker på att du tar dom alla med storm! Stort lycka till o fortsätt gärna försöka få ner nåra rader då och då, så man kan följa ditt liv =)
Kram Sanna
Tusen tusen tack!
Skicka en kommentar