lördag 23 januari 2010

Aldrig mer.

Åhhh jag är för gammal för det här. Jag mår precis som jag förtjänar, men fy fan. Min kropp känns som den sitter på bak och fram. Men jag hade en fullständigt oslagbar kväll igår, så det var nog värt det. Tror jag. Orkar inte berätta nu, alldeles för seg. Plus att jag måste göra i ordning lägenheten, Maria flyttar in om ett par timmar. Undra vad fan hon kommer tänka när hon ser vilket vrak hon har flyttat in hos. Fast Gud vad kul jag hade igår!!

Men jag ska aldrig dricka alkohol igen.

Aldrig.

Faktiskt.

Inga kommentarer: