söndag 17 januari 2010

Gatunät

Spanjorerna säger att infrastrukturen i Barcelona är oerhört effektiv och att kollektiv- samt biltrafiken flyter bättre än i någon annan stad. Detta må vara sant, men spanjorernas hetsiga humör, ständiga tutande och vrålande, deras oförmåga att hålla sig i filerna och deras stressiga panikaccelerationer och omkörningar gör att i alla fall jag kör fel.

Men så ser man en sån här bild och inser att tro fan att trafiken flyter bra. De har ju för sjutton ritat gatunätet med en linjal!!

Ser ni gatorna?

Inga kommentarer: