torsdag 14 januari 2010

Tiden står still.

Den här veckan är sååå trööög... Klockan går så långsamt, jobbet är så tråkigt, vädret är så grått. Efter att ha gått ut 3 gånger förra veckan så är jag luspank och kan inte göra något kul innan månadsskiftet (vi får lön den 31a här). Sitter vid mitt skrivbord, kollar på klockan, den rör sig inte. Är den sönder? Nähä...

Jag har inget roligt att berätta denna veckan. Inget konstigt har hänt, jag mår bra, inget att oroa sig för. Veckan är bara sååååå låååångsaaaaammmm...

Återkommer när klockan rör sig i normalfart igen.

Världen genom mina linser (och nej det är inget fel på din webläsare, den är grå)

Inga kommentarer: