torsdag 31 december 2009

Varmt!

Det är 19,8 grader i Barcelona och solen skiner. Folk har solglasögon och jackorna slängda nonchalant över axeln. Vilken kontrast mot hemma. I love it!

Så här ser det på lunchrasten. Inte dumt va?!

Inga kommentarer: