Elle in Barcelona
torsdag 31 december 2009
Varmt!
Det är 19,8 grader i Barcelona och solen skiner. Folk har solglasögon och jackorna slängda nonchalant över axeln. Vilken kontrast mot hemma. I love it!
Så här ser det på lunchrasten. Inte dumt va?!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
Elle
En liten historia om mitt liv som utvandrare...
Visa hela min profil
Bloggintresserade
Bloggarkiv
►
2010
(52)
►
augusti
(1)
►
juli
(5)
►
juni
(5)
►
maj
(2)
►
april
(1)
►
mars
(20)
►
februari
(5)
►
januari
(13)
▼
2009
(42)
▼
december
(16)
Varmt!
Då var bilen sönder. Igen.
Kallt!
Jul i Åkarp
Åkarpsbrudarna samlas
Snö i Skåne!
Allt är relativt
Härliga kollegor!
Nedräkning
Magknip
Jinxad vecka?
KIAns första besök hos farbror verkstad
Jag är INTE bra att ha med i nödlägen, tydligen.
Mysteriet löst
Bilder
I'm back!
►
november
(3)
►
oktober
(15)
►
september
(8)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar