- SIM-kortet till den svenska mobilen
- VISA-kortet har blivit avmagnetiserat.
- TICKET-kortet (motsvarighet till rikskuponger) har blivit avmagnetiserat.
- Bilen dog.
- Toalettstolen spolar inte (som tur är har jag två toaletter hemma)
- Jacuzzin går inte att stänga av när man väl satt på den (total panik när detta hände tills jag kom på att jag kunde stänga av strömmen till badrummet i proppskåpet)
- Datorn beter sig helskumt och sätter på sig själv mitt i natten.
Och detta var bara en vecka. Vad kommer att hända nästa vecka?

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar