fredag 11 december 2009

Jinxad vecka?

Okej nu börjar det bli läskigt. Saker som har gått sönder den senaste veckan:

  • SIM-kortet till den svenska mobilen
  • VISA-kortet har blivit avmagnetiserat.
  • TICKET-kortet (motsvarighet till rikskuponger) har blivit avmagnetiserat.
  • Bilen dog.
  • Toalettstolen spolar inte (som tur är har jag två toaletter hemma)
  • Jacuzzin går inte att stänga av när man väl satt på den (total panik när detta hände tills jag kom på att jag kunde stänga av strömmen till badrummet i proppskåpet)
  • Datorn beter sig helskumt och sätter på sig själv mitt i natten.

Och detta var bara en vecka. Vad kommer att hända nästa vecka?

Mitt lilla sittbadkar med jacuzzistrålar. Inte så glammigt som det låter med jacuzzi, när badkaret är så litet att det mer påminner om att sitta i en soppkittel.

Inga kommentarer: