Jag körde ut med kollegorna Christian (dansk), Marie (fransk), Laura (skotte) och Lauras mamma som var hälsade på till ett liknande gästgiveri på landet, där vi stannade hela eftermiddagen och bara åt. Det var faktiskt inte alls dumt! Riktigt gott och ändå prisvärt (35€) med tanke på att man fick äta och dricka hur mycket man ville.
Christian försöker lista ut hur man skalar av det yttersta grillbrända lagret utan att kladda ner sig själv.







Inga kommentarer:
Skicka en kommentar