onsdag 31 mars 2010

Förbereder för en fantastisk helg!

Nu blir det inget bloggande på några dagar. Det har hänt en massa, men inget att oroa sig för. Jag har jobbat till över kl 24 de senaste dagarna och stressat runt som en galning för att förbereda allt för att tjejerna ska komma.

Och nu är det dags! Hanna kommer om två och en halv timme, sen följer de övriga de närmaste dagarna. Helgen kommer att bli fabulous, middag, cavaprovning, dans, spa - helt enkelt 9 tjejer lösa i Barcelona.

Så håll i hatten - nu kör vi!!

Inga kommentarer: