Fan fan fan. Jag var så trött på jobbet igår så när dagen var slut och alla började göra sig i ordning för Emmas (en kollega) födelsedagsfest så bestämde jag mig för att gå hem och ta en tupplur först. Det var en stor fest som alla skulle gå på och som jag verkligen hade sett fram emot. Men eftersom detta är Spanien så började den inte förrän kl 23 så det var gott om tid för mig att ta en tupplur.
Sagt och gjort, jag gick hem och kröp i säng. Döm min förvåning när jag vaknar 12 timmar senare! Jag har sovit hela natten och missat festen!!! Fan också! Hade ju sett fram emot det här!
Men jag antar att jag behövde sova...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar