onsdag 3 mars 2010

Nervös

Imorgon bitti ska vi presentera marknadsplanen för alla chefer i företaget. Alla vice presidents, country managers, etc. Shiiiit!! Det är ett 3 timmar långt föredrag om resultaten från den tidigare marknadsplanen samt planen för den nya.

Jag är ju inte inblandad i den gamla, som tur är, så jag kommer ju undan lite lindrigare. Men jag ska fortfarande presentera mitt projekt som ingår i den nya. Det värsta är att mitt projekt är just nu ett hett ämne då det har varit lite problem med kommunikationen mellan avdelningarna i frågan om produktlanseringar. Så det har gått prestige i hela frågan på högsta chef-nivå. Känns ju så där kul med tanke på att jag kanske blir grillad inför alla i ett ämne jag knappt vet något om.

Sen hatar jag att jag är sist ut. Efter 3 timmar så avslutar vi med mitt projekt, så jag måste sitta och våndas i 3 timmar innan jag får tala. Hade mycket hellre börjat så att man har det överstökat. Hatar att vänta på något obehagligt, väntan är alltid mycket värre än själva grejen...

Så nu är jag faktiskt riktigt nervös. Håll tummarna för mig imorgon!

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Åh, då är vi två som har jobbiga presentationer framför oss! Jag gör min andra intervju på ett företag där de vill att ja kommer och presenterar lösningen på ett skarpt case i 10 minuter.

Jag håller tummarna för dig så håller du tummarna för mig?!

Elle sa...

Absolut gumman!!!! Håller alla tummar och alla tår!!