Och på tal om spontanitet. Jag ska tydligen till Andorra imorgon och åka skidor! Älskar när man får en förfrågan, bokar, packar och är iväg på mindre än 48 timmar!
Tjohooo vad här ska åkas!
torsdag 18 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Ah darling du får berätta om det. Jag åkte skidor i Andorra i en vecka när jag var typ... 12! Moahaha! Men det var riktigt kul. Pal och sen Ordino tror jag att det var...
Älskar spontanitet!
Skicka en kommentar